Пристрій примусового зниження швидкості «Лежачий поліцейський»
Пристрій примусового зниження швидкості ДСТУ 4123:2006 (лежачий поліцейський) призначений для обмеження швидкості руху автотранспорту в місцях підвищеної небезпеки (школи, магазини, лікарні, заклади культури і т.д.).
Виробництво штучних дорожніх нерівностей, призначених для використання на дорогах України, особливо в північних регіонах, вимагає обліку багатьох суворих факторів їх експлуатації. Під час розробки штучних дорожніх нерівностей ми прагнули створити виріб, який поєднує в собі кращу якість закордонних аналогів та адаптацію до наших умов.
Температурний діапазон експлуатації ШДН від – 45 С до + 70 С.
Вироби виготовляються з гуми, стійкої до механічного стирання та впливу хімічних елементів, які присутні на дорогах в зимову пору.
На зовнішню поверхню нанесений протектор у вигляді шашечок для покращення зчіпних властивостей ШДН з шинами автотранспорту, а для кращої видимості в темну пору доби, у виробі є гумові вставки яскраво-жовтого кольору, які не відклеюються і не стираються на відміну від наклейок. Гловна відмінність нашого виробу (гумового) від аналогічних пластикових в тому, що за рахунок фізико-механичних властивостей гуми відбувається ефективне гасіння швидкості, при цьому менше пошкоджується як підвіска автомобіля, так і саме дорожнє покриття.
Конструкція витримує навантаження з тиском 70-80 кг/см2.
Кріплення “Лежачого поліцейського” до дорожнього покриття здійснюється за допомогою анкерних болтів через отвори, армовані металевими шайбами.
Рекомендації по монтажу “Лежачого поліцейського”.
Для монтажу “Лежачого поліцейського” необхідно:
- Забезпечити рівну поверхню автошляху.
- Секції “Лежачого поліцейського” розкласти в лінію, щільно з’єднавши між собою.
- Позначити 4 отвори під дюбелі (анкерні болти)
- Секції “Лежачого поліцейського” зняти і просвердлити отвори у поверхні автошляху.
- Вставити дюбелі (анкери) у отвори.
- Вставити гвинти (болти) у отвори ШДН.
- Встановити “Лежачий поліцейський” на місце та зробити затягування гвинтів (болтів)
рис. Пристрій примусового зниження швидкості
Назва | Ширина, мм | Довжина, мм | Висота, мм | Кількість місць кріплення |
Елемент основний | 500 | 500 | 50 | 4 |
Елемент боковий | 500 | 250 | 50 | 3 |